Rozpočet města má v kapitálovém fondu právě tuto částku na případné investice. K částce se však ještě musí přičíst náklady na odstranění kolejiště, které se vyšplhají na deset milionů. Koleje a stavby na pozemku jsou ve vlastnictví Správy železniční a dopravní cesty (SŽDC).

Jednání s majiteli
„Nyní ještě jednáme jak s Českými drahami, tak se Správou železniční dopravní cesty. Chtěli bychom to co nejdříve vyřešit, nějak v srpnu, v září. Smlouvu již máme připravenou," uvedl Tomáš Frýba (TOP 09).

Zastupitelstvo v budoucnu plánuje přemístit do této lokality autobusové zastávky. Druhou variantou je pozemek prodat soukromému investorovi. „Je možnost, že získáme dotaci na tuto akci. Je samozřejmě lepší, aby nádraží vlastnilo město a ne soukromý podnikatel," vysvětlil Tomáš Frýba.

Z jeho provozu nyní do městské pokladny putuje každý rok 1,3 milionu korun.

Výhoda
Výstavba autobusového nádraží zabere pouze šedesát procent parcel, zbytek by město rádo prodalo za dva až čtyři tisíce korun za metr čtvereční, čímž by získalo 18 milionů. Lokalita navazuje na zónu, v níž v minulých letech vyrostlo několik obchodních domů.

Na nynějším autobusovém nádraží vyrostou bytové domy.