Autor David Maješčík svoji práci obhajuje slovy, že si za svým dílem stojí, je podle něho nadčasové. Podle Alberta Králíčka sice pojal sochu koncepčně po svém, ale vystihnout Věru Špinarovou se mu nepodařilo.

„Pro mě Věra představuje něco jiného. Připomíná mně ji třeba písnička Bíla Jawa 250, tak já bych ji posadil na motorku, aby si k ní lidé mohli i přisednout a třeba se vyfotit. To by bylo asi vtipné a živé. Takhle je to socha o někom a je otázkou, co s tím dál,“ zamýšlí se Králíček.

Packý sochař je autorem mnoha bust a soch, a se zadavateli dílo během výroby mnohokrát konzultuje. „Pokud vnímám nějaké nejasnosti, tak na tom pracuji. Výsledek musí odpovídat představě investora. Bez konzultace bych si nedovolil sochu odlít,“ říká Albert Králíček, jehož úžasný Švejk na lavičce zdobí Kralupy. Vytvořil také busty známých osobností jako T. G. Masaryka, Petra Hapky, prezidentů Gabonu nebo bustu výtvarníka Viktora Olivy v Novém Strašecí.

Albert Králíček uznával ostravskou zpěvačku jako jednu z našich nejlepších star. Jeho bratr Pavel Králíček doprovoázel Věru Špinarovou s kapelou Speciál. „Brácha studoval na konzervatoři v Ostravě. Hraje na klávesy. Se skupinou Speciál stále vystupuje. Na svých koncertech připomínají Věrčiny hity, i když Věrka je prostě nedostižná,“ dodává packý umělec.

Talentovanou Věru Špinarovou vynesly na hvězdné nebe hity jako Meteor lásky, Bílá Jawa 250, Raketou na Mars, Měj mě rád, Tenkrát na Západě a mnoho dalších. Vystupovala se skupinami Speciál a Notabene. Bronzovou plastiku nechal loni zesnulé zpěvačce zhotovit městský obvod Moravská Ostrava a Přívoz.