Firma Oredo dodržela slib a odstranila nedostatky, které se objevily po instalaci moderního zařízení začátkem
léta.

Nespokojení byli nejen cestující

Na ně Deník upozornili sami cestující a přidali se k nim i řidiči autobusů. „Ani nevíme, kdo novou světelnou tabuli nainstaloval. Ale lidi na ni nadávají. To v Jičíně je uvedeno číslo linky, označení zastávky, z které autobus odjíždí. Tady ne. Lidé chodí a ptají se nás, protože potřebné informace nenajdou," postěžoval si řidič autobusu Michal Stuchlík.

Jeho kolega dodal, že tabule navíc ukazuje pouze tři následné spoje. „Když se chcete podívat, kdy vám jede autobus do Prahy druhý den nebo večer, tak to prostě nezjistíte. Musíte jedině do vylepených jízdních řádů," rozčiloval se.

Údaje kompletní

Pracovníci firmy Oredo podle slibu během srpna doplnili informace na světelném návěstí. Ty dnes nabízejí cestujícím kompletní servis o odjezdech autobusů, číslech linky včetně označení nástupiště a případném zpoždění autobusového spoje.

V rámci projektu, který má přispět ke zlepšení komfortu cestujících, bylo v Královéhradeckém kraji umístěno 15 takovýchto tabulových párů, v Pardubickém kraji sedmnáct.  Ještě na jeden nedostatek nás upozornili lidé na nástupištích. A to na označení samotných zastávek. Není jmenovité, ale pouze malými čísly, která jsou z větší vzdálenosti těžko identifikovatelná.

Podle informací Ireny Grimové z odboru místního hospodářství výlepovou činnost na autobusovém nádraží a číselné označení zajišťuje dopravní firma Osnado, která garantuje osmdesát procent dopravy na Novopacku.

Ředitele Milana Kováře jsme upozornili na stížnosti cestujících na nevýrazné číselné označení jednotlivých stanovišť. Slíbil, že o nápravě bude jednat s packou radnicí, která je vlastníkem lokality. Ta garantuje úklid plochy včetně odklízení sněhu a údržby zeleně.