Je jen dobře, že městská policie je vidět v ulicích, ale PROČ SE NEVYUŽÍVÁ RADAR, který město koupilo??? Kde není trest, není ani respekt k zákonu. Někteří řidiči po Jičíně jezdí skoro jak na okruhu. To byla rychlost!

Signalizace změny směru: kromě kruhových objezdů většinou funguje. Telefonování za jízdy? Národní sport, který nikdo netrestá. Nerespektování výstražných světel na přejezdu? Člověk se občas diví, kolik aut se srazí s vlakem, který zas tak často nejezdí. Ale stačí chvíli postát u přejezdu u OMV a pochopíte. Dokud nejsou dole závory, tak červená světla nebudí zájem.

Někdy to ale řidiči nemají lehké i díky značení. Například značka omezující rychlost na 40 km/h na začátku Jičína u Continentalu. Není tak trochu k smíchu, když je po pár metrech zrušena křižovatkou? Nebo zákaz odbočení k Praktiku ve směru dolů. Není se co divit, že ji téměř nikdo nerespektuje, když je na místě, kde je velice lehké ji přehlédnout. Proč nebyla instalována cca o 10 m dále za vjezd na parkoviště ČSSZ?

A co parkování na místech pro invalidy? O tom si může udělat obrázek každý, kdo občas zajde na nákup do Tesca. Asi jediní, kdo to nevidí, jsou policisté.

Stále velmi málo řidičů ví, jak je to s předností v jízdě při výjezdu od benzinové pumpy OMV. Pro osvěžení: Pokud odtud vyjíždíte, máte povinnost dát přednost VŠEM. Jedoucím po hlavní silnici i těm, kteří vyjíždějí ze sídliště! Teď je to navíc zbaveno jakýchkoli pochyb tím, že sídliště již není obytnou zónou.

A perlička nakonec, co dokáže vyprodukovat projektant. Pokud jste byli v uplynulém roce na nákupu v Mladé Boleslavi v obchodním centru Olympia, co jste říkali na systém vjezdu na a výjezdu z parkoviště u Aska? Přesně naopak, než by to udělal každý inteligentní člověk. Poznat je to hlavně před Vánoci, kdy se zde výrazně zvýší počet aut. ⋌ DdM