Prezentaci má zhotovit za 50 tisíc korun, což byla nejlevnější nabídka, nejdražší dosáhla k půl milionu. Ozývají se ale hlasy, že město mohlo získat větší profit, muselo by si ale připlatit.

„Osobně bych nevolil nejlevnější nabídku, webové stránky jsou vizitkou města a dokázal bych si představit, že budeme zajímaví, nápadití, možná i v něčem výjimeční, přiblížíme se moderním technologiím,“ říká starosta Martin Puš.

Starosta Martin Puš dále říká: „Měli jsme šanci udělat změnu, ale odpovídal by tomu i honorář.“ Adéla Rulfová, která měla na městě na starosti komunikaci s veřejností dodává: „Zvítězit měla firma, která nabízí řešení vodící linky, struktury, logiky, která dodá kvalitu, rozumí moderním komunikačním technologiím, což neříkám, že firma Webhouse není, ale řešení nenabídla, museli jsme sami říct, aby nám to vypracovali a náročně další věci dojednávat.“

Naopak místostarosta Tomáš Frýba výhrady k výběru firmy nemá. „Není to podezřele nízká nabídka. Myslím, že cenu ovlivnilo to, že firma Webhouse pro město pracuje na stránkách města už dlouho, i tak to bylo prezentováno na radě, a musí se počítat s tím, že někdo ze zaměstnanců města se bude muset intenzivněji věnovat přípravám webových stránek a podkladů, a jsem přesvědčen, že se nám vyplatí,“ dodal T. Frýba.

Vít Savický, projektový manažer firmy Webhouse, Jičínský deník informoval: „Zhotovili jsme zatím náhled webových stránek, který jsme už přeposlali ke schválení Petru Brunnerovi, vedoucímu oddělení informatiky městského úřadu. Snažili jsme se o celkovou změnu, hlavně o jejich přehlednost, protože současné stránky jsou chaotické. Jediné co se neliší od těch původních je logo, které zůstává. Vzhledem k tomu, že zatím není schválený návrh, nesmíme stránky zveřejňovat.“ Iva Prýmková