Posilování pro zdraví

Máte pocit, že děláte maximum pro dosažení svého snu o pevném zdraví a štíhlé postavě. Zkusili jste snad všechny „zaručené“ diety, „zázračné“ pilulky a cvičební stroje pro domácí použití, které většinou končí jako výborný věšák, ale výsledky se nedostavují?

Ruku na srdce. Není vaším největším sportovním výkonem prohánění se s nákupním vozíkem? Pokud ano, máme pro vás dobrou zprávu. Právě jste přišli na to, jak zaručeně nezhubnete.

Možná jste už přemýšleli o návštěvě fitnesscentra, ale myslíte si, že se svou figurou jít cvičit na veřejnost nemůžete. První omyl. Do fitnesscentra nechodí jen mladé modelky s mírami 90-60-90 a „nabušení borci“. Pětadevadesát procent klientů jsou normální lidé s podobnými problémy, jako máte vy. Cvičit navíc chodí klienti od čtrnácti až do pětasedmdesáti let.

Že je to zbytečné vyhazování peněz? To je relativní. Cvičení ve Fit4Fun Flošna stojí dopoledne 55 korun a odpoledne od 68 korun. Zkuste si odpustit jednu kávu, nebo koupit si o halenku méně. Díky cvičení, které vám pomůže odstranit bolesti a další problémy, navíc ušetříte v lékárnách.

A nakonec nejčastější výmluva: Nemám čas. Omezte televizi, internet a vysedávání v kavárnách. Naše fitnesscentrum je otevřeno denně do 21 hodin. Jestli opravdu nenajdete třikrát týdně minimálně 45 minut na cvičení, musíte se bohužel se snem o štíhlé linii rozloučit.

Pravděpodobně si kladete otázku, co vám změna životního stylu přinese. Cvičení vyplavuje do krve endorfiny, hormony štěstí. Navíc pravidelný pohyb přispěje k odstranění tukových polštářků, udržení si zdravé váhy či snížení rizika civilizačních chorob. Zlepšíte si také kondici. Zaručujeme vám, že se nakonec nového životního stylu nebudete chtít dobrovolně vzdát. Dost bylo teorie, vysvětlíme vám dva cviky, které vám pomůžou v cestě za vysněnou postavou.

Vzpor ležmo na předloktích zapojuje střed těla. Zaujmeme pozici jako na obrázku. Dáme si pozor, abychom se neprohýbali v bedrech a lokty byly pod rameny. Hlava je v prodloužení trupu. Dýcháme pravidelně. Vydržíme deset sekund.

Rotace s medicinbalem posiluje šikmé břišní svaly. Základní pozicí je polosed, při kterém si můžeme, ale nemusíme, ještě zdvihnout nohy. S nádechem rotujeme do strany a s výdechem zpět. Střídáme strany.