Pro příchozí byly připraveny materiály z území Českého ráje v polštině – Zlatá stezka Českého ráje, Skalní města, Hrady a zámky, image katalog, mapy a další. K dispozici byly také podklady týkající se Královéhradeckého kraje, Krkonoš, Orlických Hor, Kladského pomezí, Podkrkonoší a Broumovska. „Příchozí se zajímali hlavně o přírodní památky, mapy, nabídku pěší a cykloturistiky, dále se doptávali na možnost organizovaných výletů pro skupiny, jako jsou například žáci základních škol či zájmové spolky,“ uvedla Lenka Bevilaqua ze Sdružení Český ráj. Součástí veletrhu byl také doprovodný program pro děti i dospělé - rozhovory, hudba, ukázky vaření, animační vstupy, soutěže.

Celkově byla návštěvnost velmi vysoká po všechny tři dny. „Prokazatelně se nám potvrdilo, že i přes narůstající používání on-line nástrojů ve formě sociálních sítí či webů, je třeba se prezentačním aktivitám věnovat, a to hlavně kvůli možnosti osobního setkávání se zástupci různých destinací,“ doplnila Lenka Bevilaqua. „O úspěchu veletrhu vypovídá také fakt, že stánek Dolního Slezska získal první cenu v soutěži návštěvníků o nejlepší stánek,“ uzavřela Lenka Bevilaqua.