V tuto chvíli není možné získat v Jičíně obdobnou službu, která by byla schopna reagovat tak rychle jako Apropácká pohotovost.

Pohotovost funguje tak, že si klient či rodič do Apropa v případě potřeby zavolá a nejpozději do dvou hodin přijede zaměstnanec Apropa, který zajistí péči o klienta na potřebnou dobu. Pohotovost je tak určena především k tomu, aby dala rodinám, které mají dítě s postižením, šanci urychleně reagovat na nepředvídatelné potíže.

„Naše Apropácká pohotovost je na Jičínsku unikátní právě díky dojezdu do dvou hodin a to v kteroukoliv denní i noční hodinu. Je tak primárně určena pro krizové situace, které by jinak rodiče dětí s postižením jen obtížně řešili. Cílem Apropa je pomáhat jak lidem s postižením, tak i jejich rodinám k plnohodnotnému životu a zavedení pohotovosti je velkým krokem k našemu cíli," uvedl Adam Kracík z Apropa Jičín.

Služby Apropa
Pečuje o děti s postižením – má stálý a profesionální tým pracovníků.
Provozuje Denní stacionář APROPO .
Nabízí službu Osobní asistence APROPO – služba, která přijde za vámi.
Nově je tu Sociální rehabilitace APROPO – podpora budoucnosti klienta.
Nabízí řadu nadstandardních služeb – od terapií přes plavání až po několikadenní pobyty.
Podporuje rodiče dětí s postižením – má program péče o pečující rodiče.