Proces se uskuteční ve dvou etapách. První proběhne na konci února, druhá na přelomu června a července. Důvodem tohoto rozdělení je to, že čtvrté a páté patro stavby bude připraveno až během jara 2013. Městská rada o postupu již hovořila s Finančním ředitelstvím v Hradci Králové, které ho schválilo.

Zaměstnanci se začnou stěhovat během února 2013. V tomto období musí klienti počítat s možnými komplikacemi. V přízemí budovy C ARiSu bude sídlit odbor správních agend, do jehož kompetencí spadají občanky, matrika, pasy apod. Do prvního a druhého patra se přestěhuje odbor dopravy (tj. způsobilost vozidel, registr, přestupky, atd.) a živnostenský úřad.

Prostory bude samozřejmě třeba zútulnit. „Po předání prvních dvou pater a přízemí v lednu 2013 bude následovat dovybavení kanceláří nábytkem." Podle radních se město bude snažit zužitkovat stávající inventář. Toho však není dostatek, a proto město nyní na dodavatele nábytku vypisuje výběrové řízení.