Ti svým pásmem chtěli přiblížit nastávající, pro křesťany zásadní čas příchodu Ježíše Krista. „Půl roku jsme se s obtížemi scházeli, každý studujeme nebo pracujeme jinde, než se podařilo přivést program do takové podoby, aby snesl být předveden publiku,“ uvedla studentka brněnské konzervatoře Ludmila Šulcová.

Jako zkušená muzikantka měla na starosti nejen nastudování všech hudebních čísel, ale hrála i sólové houslové party a zpívala. Zcela nepostradatelným byl kytarista, zpěvák a hlavně aranžér Pavel Drška. Jednotlivá hudební čísla by pravděpodobně zazněla bez většího zájmu nebýt jeho nápaditých aranží, ve kterých dostaly místo varhany, příčná i zobcová flétna a již zmíněné housle.

Ecce homo

Skladba Ecce homo byla v jeho zpracování pravým vrcholem hodinového koncertu. „Bylo to výborné. Ta hudba byla tak bravurně provedená, že i mé tři velmi živé ratolesti zmlkly a naslouchaly,“ uvedl Jiří Vitvar. Ozvučení chrámu bylo mimořádně zdařilé, a to bohužel v tomto prostoru bývá spíše výjimkou. „Ono se musí zvučit velmi decentně, a pak se to povede,“ uvedl odborník, ing. Miloš Řehák.

Nedělní připomenutí blížících se Velikonoc v provedení současných i bývalých členů scholy při sv. Jakubovi opět dokázalo, že rozdíl mezi výtečným amatérem a profesionálem skutečně může být jen v honoráři. Mladí za své vystoupení dostali květiny, čerstvě upečenou sladkou roládu, a hlavně dlouhotrvající potlesk.