Při několikadenní přeměně prodejní plochy budou využity prvky nového konceptu, jež zákazníkům přinesou vzdušnější, čitelnější vzhled a příjemnější nakupování a zaměstnancům zjednoduší manipulaci s produkty a práci s údržbou.

Zákazníci se tak po otevření mohou těšit například na nové 3D grafické nápisy na stěnách pro lepší orientaci na prodejní ploše, nový vzhled pekárny, dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu nebo nový systém pro prezentaci spotřebního zboží.

Budou zde také instalovány pokladny s velkým odkládacím prostorem a ergonomickým pracovním místem pro zaměstnance. Celý interiér pak sjednotí šedá barva.

Proměny se v nejbližších měsících dočkají zákazníci několika desítek prodejen po celé České republice.

close Lidl mění barvy. první modernizovaná prodejna bude v Chocni. info Zdroj: archiv Lidl zoom_in