Společnost tak spolupracuje s ekologickým sdružením Arnika na ochraně životního prostředí. Cena recyklovatelných tašek zůstává stejná jako u standartních plastových tašek, tedy 5,90 korun. „Jedná se o pilotní projekt, který potrvá dva měsíce. Pokud se projekt osvědčí, tak v nabídce recyklovatelných tašek budeme pokračovat jak v prodejnách Albert, tak jejich nabídku rozšíříme i do hypermarketů Hypernova,“ vysvětlil ředitel komunikace společnosti Ahold Czech Republic Libor Kytýr. Nabídkou papírových tašek chce firma podpořit zájem veřejnosti o životní prostředí, přičemž sami zákazníci si mohou vybrat mezi papírovou nebo plastovou. Právě životní prostředí se stalo jedním z pilířů sociální odpovědnosti Aholdu. V této oblasti již dříve společnost spolupracovala s Arnikou, například na projektu náhrady vlastních PVC obalů polyethylenovými materiály. „Výsledkem této společné práce bylo kompletní nahrazení PVC polyethylenovou fólií na balení masných výrobků na podzim loňského roku,“ dodal Kytýr.