„Při ukončení práce firmou mně byl vystaven předávací protokol, kde firma uvedla dovětek, že mi v červnu 2006 dodá síť do balkonových dveří. Do dnešního dne síťku nemám,“ stěžuje si Stanislav Vojtíšek z Vrchlabí.


Stanislav Vojtíšek mnohokrát firmu kontaktoval jak telefonicky, emailem, tak doporučeným dopisem, ke kterému přiložil i kopii předávacího protokolu.
„Po mnoha telefonátech mně firma ujistila, že síť stoprocentně dodají v červenci tohoto roku, ale opětovně se nic nedělo,“ vysvětluje Vojtíšek.
Podle společníka firmy Pamix Romana Brože firma chce dostát smlouvě a dodá panu Vojtíškovi síť proti hmyzu.

Chyba v komunikaci?

„Problém je, že pan Vojtíšek písemně nesdělil, jakou síť požaduje. V létě jsem s ním telefonicky hovořil a nabídl mu dvě varianty. Síť otevírací na pantech s madélkem a samozavíračem za doplatek tisíc korun. Její prodejní cena je 2500 korun. Pokud nebude písemně reagovat, obdrží standardní síťku podle předávacího protokolu, kterou mu dodáme do konce letošního roku,“ informoval Brož a dodal, že společnost se Stanislavu Vojtíškovi omlouvá. „Nebyl tady vůbec žádný záměr síťku nedodat, pouze skutečnost nesprávné a nejasné komunikace“.


„V létě jsem jim říkal, že chci síťku za 2500 korun s tím, že tisíc korun doplatím. Řekli mi, že ji do konce července přivezou. A nic,“ reaguje na vyjádření firmy Vojtíšek.


Deník požádal o radu také Josefa Černého ze Sdružení obrany spotřebitelů. „Zhotovitel je povinen dílo provést podle smlouvy, řádně a v dohodnuté době. Je–li zřejmé, že dílo nebude dokončeno včas, může objednatel odstoupit od smlouvy. To by znamenalo demontáž oken a uvedení všeho do původního stavu, což si lze těžko představit. Samozřejmě je možná i dohoda o poskytnutí slevy,“ uvedl Josef Černý ze sdružení.