Zatímco v roce 2006 zdejší podnik vyrobil 66 tisíc a loni 85 tisíc sprchových koutů, letos už počítá s produkcí 110 tisíc kusů. Plánovaný nárůst tržeb je na hranici 460 milionů korun.

Dlouhodobá strategie rozvoje společnosti, kde v současnosti pracuje 115 lidí, počítá se zdvojnásobením výkonů v roce 2010. To však bude možné pouze při plném vytížení výrobních kapacit ve dvousměnném provozu a po navýšení počtu zaměstnanců. „Ihned jsme schopni zaměstnat 20 nových lidí, a to nejen ve výrobě, ale i na postech THP, nižšího a středního managementu. Ještě letos potřebujeme dosáhnout stavu 140 a v cílovém roce 2010 plánovaných 175 zaměstnanců,“ zdůrazňuje ředitel závodu Ondřej Stěhulka.

Podnik se však dlouhodobě potýká s akutním nedostatkem především vysoce kvalifikovaných lidí. Špičkových a jazykově dobře vybavených techniků a dalších odborníků místní trh práce nabízí minimum, potřebný efekt nepřinášejí ani firemní výchovné, vzdělávací a různé motivační programy na podporu zaměstnanosti.

Přímo v jičínské průmyslové zóně totiž konkurují další významní zaměstnavatelé, nábor v regionu navíc provádějí automobilky, které nabízejí práci i s dopravou. Management společnosti proto uvažuje o náboru pracovníků v zahraničí.