Cenný úspěch týmu zvýraznilo i třetí místo Itala Ottoboniho startujícího s fabií, kterou lužanský tým kvalitně připravuje. Konkurence byla v Itálii veliká a vedle letos dosti suverénního Káraie, kterému šlape na paty právě Václav Fejfar, jsou tu Výborný, Pleskovas, Neumann, Ottoboni, Ervandian, Brožkovi a několik domácích borců.
Trénink na trati, která je vedle Nové Paky nejnavštěvovanější, proběhl bez překvapení, když první tři místa obsadili Kárai, Fejfar a Výborný. Pátou pozicí se blýskl Ottoboni. Ten také nenechal nikoho na pochybách, že je v Maggioře doma a v první jízdě zvítězil před Václavem Fejfarem a Gritou Hennersdorf (její zatím největší úspěch v ME).
A to bylo hodně velké pozdvižení, protože všechny tři vozy byly postaveny v lužanské dílně. Přes technické problémy se českému jezdci podařilo zvítězit ve druhé jízdě, kde za ním skončili Ottoboni a Ervandian. A italský miláček publika zvítězil i ve třetí jízdě a vybojoval si finálový start z první řady vedle Káraie a Pleskovase. Fejfarovi to dalo na druhou řadu, kde stál ještě Výborný. V hodině dvanácté se do áčkového finále prosmýkl i Ladislav Brožek. Start do finále byl celkem vyrovnaný, poté se začal Kárai mírně vzdalovat.
Druhou pozici jistil od startu Václav Fejfar a ten v cíli řekl: „Při současném stavu našich vozů musím být s výsledkem spokojen. Mám radost i z umístění Ottoboniho, dva vozy z naší dílny na „bedně" evropského závodu je velký úspěch. Boj o titul ještě nevzdávám, před závěrečnými třemi závody projde naše auto velkou repasí a pokusíme se ještě o nemožné." A právě Michelle Ottoboni sklidil za svůj výkon obrovský aplaus a je jen škoda, že nejede celou Evropu.
Čtvrté místo v cíli si vyjel ze zadní pozice Ladislav Brožek a pátý skončil Aschot Ervandian. Výsledky šestého závodu promluvily do celkového pořadí takto (po škrtnutí nejhoršího výsledku): 1. Kárai – 100 b., 2. Fejfar – 88 b., 3. Neumann – 66 b., 4. Ervandian – 59 b. a 5. Pleskovas – 57 b. Pavel Vydra