VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Úspěch. Picek mistrem ČR

Sobotka - Závěrečnou soutěží vícedenních rally byla počátkem října již tradičně Rally Příbram. Přestože již bylo o absolutním mistrovi předem rozhodnuto (Jan Kopecký – Pavel Dresler), bojovalo se o další pozice a také o mistry jednotlivých kategorií.

4.11.2017
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Archiv

Proto se v hornickém městě sešla kvalitní a početná konkurence. Loňské vítězství obhájila po šestnácti erzetách posádka Jan Dohnal – Michal Ernst s vozem Ford Focus WRC před dvojicemi Pech – Uhel a Štajf – Skácelová, které jely s vozy kategorie R5. Z původně 94 odstartovaných dokončilo dvoudenní soutěž šedesát posádek.Proto se v hornickém městě sešla kvalitní a početná konkurence. Loňské vítězství obhájila po šestnácti erzetách posádka Jan Dohnal – Michal Ernst s vozem Ford Focus WRC před dvojicemi Pech – Uhel a Štajf – Skácelová, které jely s vozy kategorie R5. Z původně 94 odstartovaných dokončilo dvoudenní soutěž šedesát posádek. V cíli se objevila také podkrkonošská posádka Jindřich Štolfa – Zdeněk Hawel jedoucí s historickým vozem Škoda 130 L v rámci Poháru pořadatele. 

Na největší úspěch dosavadní dlouholeté kariéry dosáhl Luboš Picek ze Staňkovy Lhoty u Sobotky. Se spolujezdcem Jiřím Kunstem ml. se s vozem Škoda Fabia stali mistry České republiky ve třídě 7. „Nadělil jsem si krásný dárek k padesátinám,“ radoval se po mimořádném úspěchu Luboš Picek. „Je to dosavadní vrchol mé kariéry, ale končit rozhodně nehodlám…“Podle propočtu stačilo získat k titulu v Příbrami pár bodíků, ale rozhodně to nebylo jednoduché.„Začalo to dobře, ale poté jsme na jedné z erzet trefili kámen, o který si poškodilo kolo asi deset posádek. Museli jsme kolo měnit přímo na erzetě, bohužel jsme zastavili v místě, kde nebylo možné auto vyheverovat kvůli měkké půdě a nebyli tam ani diváci. Už jsme byli zoufalí, až mě napadlo nalámat tyče s cedulemi zakázaný prostor a podložit tím hever. Po dvanácti minutách naše snažení skončilo a my mohli, byť s velkou ztrátou, pokračovat.“ 

Díky problémům dalších posádek nakonec stejně skončili na „bedně“ (třetí místo ve třídě 7) a navíc se jim druhou etapu mimořádně dařilo. „Je to pro mě stále neuvěřitelné, ale naši třídu jsme ve druhé etapě vyhráli o 0,4 sekundy před domácím dravcem Lošťákem. Jel jsem trochu na risk, ale chtěli jsme pomoci našim kamarádům Mandausovi a Cillerovi, kterým jsme díky nedělnímu vítězství udrželi celkové druhé a třetí místo.“Picek před sezónou změnil nuceně spolujezdce (osvědčená spolujezdkyně neteř Martina byla pracovně zaneprázdněna) a podle informací se tato změna více než osvědčila. „I když je mezi námi generační rozdíl, úžasně jsme si s Jirkou Kunstem sedli, jak po sportovní, tak lidské stránce. V autě i mimo něj panuje naprostá pohoda. Navíc on je velice zodpovědný. Myslím si, že to je jedna z devíz našeho velkého úspěchu.“

(pv)

Autor: Redakce

4.11.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Pačtí plavci na krajských přeborech uspěli na výbornou

V Radimi už svítí vánoční strom
17

OBRAZEM: V Radimi už svítí vánoční strom

Dlouhodobě nás trápí koncovka, říká trenér Velich

Lázně Bělohrad - Fotbal: Bělohradský lodivod hodnotí výsledkově nevydařený podzim. 

Slučování škol budí rozhořčení

Lázně Bělohrad - Návrh optimalizace, který výbor pro vzdělávání odhlasoval, se zabývá také sloučením místního odborného učiliště s Gymnáziem, SOŠ, SOU a VOŠ Hořice. Ředitelem sloučeného subjektu se stane ředitel bělohradského učiliště Pavel Petr. Jeho funkční období v červenci příštího roku končí, a tak bude vypsáno nové výběrové řízení.

AUTOMIX.CZ

Má vaše škodovka jedno zrcátko menší než druhé? Víte, proč to tak je?

V devadesátých letech se začal zejména u německých aut objevovat zvláštní jev. Mnozí z vás si dost možná všimli, že starší auta koncernu Volkswagen, ale i Mercedesy nebo vozy BMW, mají na straně spolujezdce výrazně menší zpětné zrcátko, než je to na straně řidiče. Proč to ale tak je?

Právě jsme se narodili - listopad 2017

Jičín - Dnes vás seznámíme s dalšími miminky narozenými v jičínské porodnici.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT