V ukázkových jízdách automobilů se představilo více než 40 cestovních, sportovních i formulových vozů. Přestože v této soutěži nezáleží na rychlosti, ale na pravidelnosti jízdy mezi jednotlivými koly, jezdilo se naplno.
Nejstarším motocyklem byl AJS 350 Big fort r. v. 1927 Jiřího Čipery ze Sobčic. Dvojice Zatloukal – Exner předvedla nejstarší sidecar BSA 500 slopper r. v. 1931. Z cestovních vozů bylo nejstarší MB 1000 r. v. 1964 Leoše Hradila a z formulových vozů to byla Tatra monopost r. v. 1950, s kterou jel Milan Zetek
Z jezdců našeho okresu se nejvíce dařilo novopackému Antonínu Plevákovi, který se svoji Jahou 125 r. v. 1972 zvítězil v kategorii T (175 2T + 240 4T do r. 1978). Hořický Víťa Vyhnálek obsadil v kategorii X (do 1000 ccm r. v. do 1978) páté místo a bělohradský Jan Volák byl v téže kategorii devátý a v kategorii W do 750 2T + 500 do r. v. 1978) byl čtvrtý.

Vynikající reprezentanti

Samozřejmě, že v parkovišti, kolem trati bylo možno vidět řadu bývalých vynikajících českých i slovenských jezdců – reprezentantů. Nechyběl Mirek Čada (předseda SZV), Jirka Vyskočil, Lojzík Mrkvička, Jirka Pěnička. Šachovnicovým praporem vládl Mirek Kudrnáč a za řidítky svých strojů nechyběl Peter Baláž, druhý v kategorii H (clasic do 250 ccm), Petr Chábera, Franta Svotoš, Václav a Karel Rathouští, otec a syn Tomšejovi, ale také populární televizní komentátor Vašek Svoboda, který stihl komentovat i jezdit.
Byla to opět nádherná přehlídka historických strojů. Kdo to nestihl v Hořicích, má možnost výkony těchto strojů i jezdců vidět 23. a 24. června na městském okruhu ve Dvoře Králové, kam se většina účastníků přemístí.