V kubatuře do 600cc se představil i Pierre Coppa, Ital s českýmy kořeny žijící v Hořicích, kterého není třeba v tomto kraji již více představovat. Své úspěchy sbíral především v nejnižší třídě 125cc. Kromě účasti na legendárních "zatáčkách" drží dodnes jako jezdec s českou licencí rekord na Masarykově okruhu v Brně ve třídě sportproduction. Nyní se přesouvá do třídy Supersport a sedlá velmi rychlou Hondu CBR600RR z Mistrovství Světa.

Pierre CoppaZdroj: Petra PeřinováPierre Coppa: "Jarní cena pro nás byla především testem nové motorky. V zimě jsme souhrou okolností nedokázali testovat tak, jak bychom si představovali. Pauza byla dlouhá, poslední ježdění proběhlo v říjnu na Slovakiaringu a to ještě se starou motorkou. Jediný test, který se nám podařil realizovat, proběhl o velikonočním víkendu na maďarské Panonce. Bohužel jsme tam ale objevili problém s motorkou, která po necelém kole netočila do otáček a ztrácela výkon. Celý test se tak nesl pouze ve znamení pěti krátkých výjezdů na 1. max 2. kola. Tento problém nezmizel a přetrval i po usilovné analýze a výměně el. komponentů při prvních dvou trénincích v Brně. Do třetího a posledního pátečního tréninku se nám naštěstí podařilo problém odstranit. Ve chvíli, kdy motocykl konečně fungoval motorově, nastal další problém s podvozkem. Při akceleraci z každého výjezdu, z každé zatáčky se motocykl choval nervozně a nebylo možné včas a dostatečně přidávat plyn. Naneštěstí nás tento problém neopustil po celý zbytek závodního víkendu. Ač jsme udělali v průběhu soboty a neděle spoustu změn na zadním tlumiči i vepředu na vidlicích, měnil se pouze charakter a vlastnosti motorky. Houpání a vlnění zadního tlumiče při akceleraci zůstalo. Jako pozitivní vidíme určitě start sobotního závodu, kdy se podařilo z 8. místa odjet a držet se část prvního kola s vedoucí dvojicí. S nájezdy do zatáček a s brzdami jsme spokojeni, musíme však vyřešit problémy při akceleraci. Očekávání nebylo vzhledem k počátečním okolnostem veliké, i tak jarní cenu hodnotíme pozitivně. Cílem bylo především doladit to, co budeme potřebovat do budoucna. Navíc se nám podařilo v početné konkurenci umístit hned za pódiem v prvním závodě a na šestém místě v závodě nedělním. Za to patří velké díky celému týmu, našim partnerům a samozřejmě fanouškům, kteří nás podporují!”