Po delší pauze odstartoval Petr Vondrák, který představil „placku" Osella PA 21 S a vybojoval mezi 122 jezdci osmnácté místo absolutně a deváté v kategorii CN – E2. Tedy více než úspěšný návrat. Historické vozy vyhrál absolutně Martin Vondrák s vozem F2 March 712 M. Petrova manželka Michaela pak obsadila s historickým vozem Škoda 120 S druhé místo ve své třídě.

Závody do vrchu v Dobšiné mají více jak třicetiletou tradici a před několika lety nahradily v evropském šampionátu známé závody Baba u Pezinku, které skončily. Na dobšinské trati, která startuje hned na okraji města, se jezdila i rychlostní zkouška při Rallye Gemer. A jak viděl úspěšný závod Martin Vondrák? „Dobšinský vrch je nádherná a velmi rychlá trať v krásném prostředí okraje Slovenského ráje v oblasti Gemer.

Pro mě to byl premiérový start na tomto kopci a hned bedna. A to mě trápily technické problémy s převodovkou. V první závodní jízdě jsem musel řídit pouze levou rukou a druhou jsem držel řadící páku, protože vypadávala trojka. Ve druhé závodní jízdě po startu trojka odešla do věčných lovišť. Porazil mě pouze Ital Bonucci na výrazně silnějším a mladším stroji Osella PA9/90 s motorem BMW 2500ccm. Formulové vozy jsem vyhrál s náskokem čtyř sekund a české mistrovství historiků jsem vyhrál absolutně. V ME jsem v současné době na druhém místě a jedeme tedy na vicemistra Evropy.

Bratr Petr měl premiéru s Osellou PA21S a hned také získal třetí místo ve třídě E2/SC – 2000. A samozřejmě nesmím zapomenout na švagrovou Michaelu Vondrákovou (dříve Indrovou), která startovala s vozem Škoda 120S a ve své kategorii skončila druhá. Takže parádní víkend na parádní velmi rychlé trati s jednou z nejlepších organizací v Evropě."   Pavel Vydra