Trať zde není nijak technická, je poměrně rychlá a jsou na ní prakticky pouhé čtyři zatáčky. Jezdci, včetně Petra Bartoše a Václava Fejfara, se shodují, že start je zde nebezpečný, neboť asfaltový rošt je úzký a lze se jen těžko protáhnout dopředu ze druhé nebo třetí řady. A na samotné trati je jen málo míst, kde lze předjet. Takže bude to zajímavé.

Porazí Káraie?

K pátému závodu ME je přihlášena necelá sedmdesátka jezdců, tedy polovina těch, kteří se objeví o týden později v Nové Pace. Autokrosové závodiště se nachází v Horní Lužici, 50 km za hranicemi. Lze tedy očekávat poměrně slušnou návštěvu českých fanoušků, jen z Nové Paky se chystá několik desítek fandů.

V Super buggy chce na letošní první vítězství útočit Petr Bartoš. V Buggy 1600 si zase chtějí své pozice pohlídat Francouzi Doufour a Taffani a v Touring Autocross čekáme na úspěšný výsledek od Václava Fejfara: “Chci být především v cíli před Tamásem Káraiem a udržet tak vedení v ME, ale samozřejmě pojedu na vítězství,“ neklade si menší cíle lužanský závodník.

Dodejme, že zde v minulosti dojel již dvakrát druhý a v premiérové sezoně se Škodou Fabia zvítězil. Širší tým mechaniků neměl vůbec času nazbyt. Bylo nutné především vyrobit dvě nové převodovky. A tak se do boje s časem zapojili Pavel Cimbál, pánové Polák, Růžička a Kejzlar a jako obvykle Vladimír Strauss, Jaroslav Kozák, Jiří Vojtíšek a Miroslav Pittner. Zítra čekají na jezdce volné a měřené tréninky a první série jízd. V neděli pak druhé a třetí jízdy, a finálové jízdy.⋌ Pavel Vydra