Vedle čtyř divizí ME zde jedou i kartkrosy. Prakticky kromě Junior Buggy (vedoucí Milan Vaněk má náskok dvacet bodů) je v ostatních kategoriích situace velice vyrovnaná. V Touring Autocross vede Václav Fejfar o čtrnáct bodů před Výborným, v Buggy 1600 ztrácí Petr Nikodém pouhý bod na vedoucího Tafaniho a v Super Buggy dva body Grencis na Stubbeho.

Maggiora patří s Novou Pakou mezi nejstarší doposud se jezdící závody ME a vysoký počet startujících dokazuje i oblíbenost mezi jezdci. Padne rozhodnutí o některém z titulů už na horké italské půdě? „V naší divizi je přihlášeno dvacet vozů, tedy letos nejvíc, pojede se i semifinále a získat potřebné body bude daleko obtížnější než v předchozích závodech," je si vědom zatím vedoucí jezdec Touring Autocross Václav Fejfar a pokračuje:

„Podřídili jsme vše dokonalé přípravě závodní techniky a ke zdejší trati přistupuji s velkou pokorou. Není zde sice velké převýšení, ale je rychlá s několika technickými pasážemi. Startuje zde řada Italů, kteří se chtějí ukázat domácímu publiku."

Italské závody mají klasický scénář. Po pátečních přejímkách zahájí závodní program volné tréninky v sobotu od devíti hodin. Poté následují od 11.00 měřené tréninky a odpoledne od 16.30 hodin začínají první rozjížďky.

Nedělní program otevřou druhé jízdy v devět hodin. Po nich dojde k oficiálnímu představení jezdců a ve 13.30 startují třetí jízdy. Semifinále a finále začíná v 15.45. Semifinálové jízdy se pojedou ve všech kategoriích, kromě Junior Buggy. Dosáhnou Češi na stupně nejvyšší, jak tomu bylo třikrát v Nyirádu? Tuto hádanku budeme znát až okolo osmnácté hodiny v neděli 11. září.    (pv, re)