Nejvážnějšími soupeři mu byli Bartoš (Škoda Fabia) a Antony (Mitsubishi). Dobrou formu potvrdil lužanský závodník i vítězstvím ve finálové jízdě.

Zajímavé souboje se rovněž odehrávaly v kategoriích klasických bugin, kde rovněž až na výjimky startovala celá česká špička. Celkem bylo převzato osmdesát jezdců.

Za pěkného slunečného počasí se hodně při soubojích kolo na kolo prášilo, a tak se také v přestávkách hodně kropilo… Závod nevyšel podle představ jednomu z favoritů velkých bugin Petru Bartošovi, který do finálové jízdy startoval až ze třetí řady, a to na stupně vítězů nestačilo.

Vyrovnané souboje

Mezi autokrosovými nadějemi vyhráli své kategorie v Buggy Racer – RB 125: Marek Novák, RB 160: Anežka Francová, RB 250: Milan Vaněk.

Podle slov předsedy Autoklubu Nová Paka Bohumila Kužela se nevídané a velice vyrovnané souboje odehrávaly zejména v kategoriích plechových aut, doslova o metry (a plechy) se pak bojovalo v D6 1600. Na startu trochu pozlobila elektronika, když bylo nahlášeno dvaadvacet předčasných startů. Nejúspěšnějšími závodníky druhého závodu Bresson Mezinárodního mistrovství ČR dále byli.

Junior Buggy: 1. Karel Kupec – Yamaha, 2. Marek Sekanina – Sužuji, 3. Tomáš Pospíšilík – Honda. D3A+8 1600: 1. Vít Nosálek – Škoda, 2. Ladislav Hanák – VW, 3. Jiří Šikola – Kawasaki. D3+7 4000: 1. Petr Turek – BMW, 2. Roman Keřka – Tatra, 3. Jaroslav Hošek – Audi.

D6 1600: 1. Tomáš Jánoš – Peugeot 206, 2. Tomáš Kandík – Škoda Felicia, 3. Ludvík Hušek – Škoda Felicia. D1 + 5: 1. Václav Fejfar – Škoda Fabia, 2. Zdeněk Antony – Mitsubishi Lancer, 3. Jan Bartoš – Škoda Fabia.

Příznivci autokrosu jsou již nyní zváni na první červencový víkend, kdy se ve Štikovské rokli pojede závod mistrovství Evropy. Pavel Vydra