První ročníky byly zařazeny do domácího šampionátu, poté se jezdily jako mezinárodní, tedy buď jako mezinárodní, Mistrovství Evropy, nebo Evropský pohár, několikrát také jako soutěž družstev.

V posledních letech se zde souběžně jezdí domácí mistrovství i mistrovství Evropy. V sedmdesátých letech byly k vidění především buginy (někdy to byly pouze osobní vozy s uříznutou střechou a zabudovaným rámem) s motory wartburg, škoda, trabant, k lepším patřily tatry. Později se přidaly volhy, fiaty, vazy, moskviče a k vidění byl i chevrolet.

Vítězství si v letech 1971 – 1977 v mistrovství ČSSR vybojovali: 1971, do 1000: František Erninger, nad 1000: Jiří Červa. Společné finále: František Erninger. 1972, do 1000: Bohumil Křesťan, nad 1000: Jiří Červa. Společné finále: Jiří Červa. 1973, do 1000: Stanislav Landa, nad 1000: Miroslav Třešňák. Společné finále: Milan Maťátko. 1974, do 1000: Stanislav Landa, přes Přes 1000: Bohumil Křesťan. Společné finále: Stanislav Landa. 1975, do 1000: Jaroslav Povondra, přes 1000: Miroslav Třešňák. Společné finále: Jaroslav Povondra. 1976, do 1150: Jaroslav Povondra, přes 1150: Karel Havel. 1977, do 1150: Jaroslav Povondra, nad 1150: Bohumil Křesťan.

Domácí mistrovství se do Štikovské rokle vrátilo až v sezoně 1996. Jednak to bylo kvůli atraktivitě a náročnosti zdejší trati, dále pak i na přání našich reprezentantů (stejně jako v Přerově) vyzkoušet si před evropským závodem trať. Od devadesátých let závodila až na výjimky (Hošek, Keřka) již zcela obměněná generace a závodní speciály byly zcela jiné, než ty z „pionýrských“ začátků. Jednalo se už o skutečné speciály vybavené motory ford, porsche, audi, VW, honda, suzuki a někteří zůstávali věrní domácím značkám škoda a tatra. Navíc autokros neuvěřitelně zrychlil. Prvenství si v posledních letech z Nové Paky dále odvezli.

1996, D3 1600: Petr Bartášek, D3 3500: Milan Stárek, juniorbuggy: Michal Jančík. 1997, D3 1600: Jaroslav Jurenka, D3 3500: Milan Stárek, juniorbuggy: Radim Osička. 1998, D3 1600: Petr Bartášek, D3 3500: Tomáš Hrdinka, juniorbuggy: Jiří Svoboda. 1999, D3 1600: Václav Fejfar, D3 3500: Tomáš Hrdinka, juniorbuggy: Stanislav Kravka.

2000, D3 1600: Václav Fejfar, D3 3500: Petr Bartoš, juniorbuggy: Stanislav Kravka, 2001, D3A 1600: Václav Fejfar, D3 4000: Jaroslav Hošek, juniorbuggy: Aleš Hrdinka. 2002, D3A 1600: Petr Turek, D3 4000: Petr Bartoš, juniorbuggy: Martin Samohýl. 2003, D3A 1600: Petr Turek, D3 4000: Jaroslav Hošek, juniorbuggy: Aleš Hrdinka. 2004, D3A 1600: Jiří Svoboda, D3 4000: Václav Fejfar, juniorbuggy: Jan Jež.

2005, D3A 1600: Petr Turek, D3 4000: Petr Bartoš, juniorbuggy: Martin Švábenský, 2006, D3A 1600: Petr Turek, D3 4000: Petr Bartoš, juniorbuggy: Martin Švábenský, divize 1: Uwe Wagner, 2007, D3A 1600: Ladislav Hanák, D3 4000: Petr Bartoš, juniorbuggy: Zdeněk Antony ml., divize 1: Zdeněk Antony. 2008, D3A 1600: Vít Nosálek, D3 4000: Petr Turek, juniorbuggy: Karel Kupec, divize 1: Václav Fejfar. A kdo letos? Pavel Vydra