Od té doby se IVANA KUŽELOVÁ dostala v kategorii Junior buggy hodně vysoko a během téměř desetileté kariéry poznala většinu tratí evropského šampionátu. Za svůj největší úspěch považuje vítězství v závodě Euraca Cupu v roce 2008 v Nové Pace. Autokrosová závodnice, která se netají tím, že jejím jezdeckým vzorem je Václav Fejfar, svými letošními výkony kandiduje hodně vysoko v anketě odborných motoristických novinářů Zlatý volant v kategorii žen.
Ivano, jak jsi spokojená s letošní sezonou
Pro letošní sezonu jsme si dali za cíl umístit se alespoň tak, jako v loňském roce. To znamená být třetí nebo toto umístění ještě zlepšit. V průběhu sezony se nám dařilo držet se na druhé pozici, ale bohužel na posledním závodě v Nové Pace se vše nedařilo podle plánu. Už od soboty nás zlobila technika, takže jsme alespoň obhájili loňské třetí místo. Samozřejmě já i celý tým jsme moc spokojeni, že i po všech těch problémech, se kterými se potýkáme v sezoně (bez nich to ani nejde) a na tu techniku, co máme, jsme zajeli skvělý výsledek.
Prozraď nám, který závod se ti nejvíce letos povedl?
Když nebudu počítat závod mezinárodního mistrovství republiky v Poříčí nad Sázavou, kde jsem dojela druhá a po schváleném protestu na jednoho jezdce jsem se dostala na první místo, tak je to samozřejmě závod mistrovství Evropy v Nové Pace, kde se mi velice dařilo a velice se mi líbilo jezdit na té rozblácené trati. Ve finále jsem dojela druhá, a to je letos můj vydařený a krásně prožitý závod.
Malé drama jsi zažila při dalším českém evropském závodě. Jaké byly pocity v Přerově, kdy jsi „utíkala“ z havarované buginy?
Tak pocity jsou takový normální. Já jen vím, že když mi řekl ten hasič, že mám jít rychle pryč z buginy, tak jsem utíkala, ale najednou se na mě vyřítily ty buginy jedoucí na čele, nikdo mi nepomohl do dva metry vysoké stráně a všichni jen koukali. Navíc traťáci ani nemáváli, aby jezdce upozornili, že v zatáčce je hromadná havárie. Projeli kolem mě a závod byl pak zastavený. V tu chvíli jsem vůbec na nic nemyslela, bylo tak strašně rychlý, že to ani nešlo.
Závody na evropské úrovni se nedají dělat bez pomoci druhých. Komu bys chtěla nejvíce poděkovat?
Chtěla bych především poděkovat svým rodičům za podporu a celé své rodině. Samozřejmě i všem mechanikům, sponzorům a také fanouškům.
Čeká tě nová sezona. Nastane změna auta, případně kategorie?
Co bude v příští sezoně, o tom ještěstále hodně přemýšlíme. Máme na to taky celou zimu, ale s největší pravděpodobností to vypadá, že bychom měli nejspíš přestoupit do kategorie Buggy 1600 ccm. To by však znamenalo pořídit nové auto.⋌ Pavel Vydra
annonce
SAMOSTATNÝ KONSTRUKTÉR / KONSTRUKTÉRKA, 30 000 Kč
PRACOVNÍK / PRACOVNICE ODBORNÉHO ZACHÁZENÍ VE VĚZEŇSTVÍ - VYCHOVATEL TERAPEUT / VYCHOVATELKA TERAPEUTKA, 32 780 Kč
POMOCNÍ MONTÁŽNÍ DĚLNÍCI / DĚLNICE - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ PROBĚHNE DNE 7.6.2024 OD 9:00 NA ÚŘADU PRÁCE V HOŘICÍCH - 3.PATRO Č. DVEŘÍ 302, 21 500 Kč
PROCESNÍ INŽENÝR / INŽENÝRKA - VÝVOJÁŘ / VÝVOJÁŘKA, 45 000 Kč
KUCHAŘ / KUCHAŘKA, 21 300 Kč
ŘIDIČ / ŘIDIČKA VZV - VYHRAZENO PRO OZP, 16 500 Kč
ŘIDIČ / ŘIDIČKA MKD A VKD, 25 560 Kč
ŘIDIČ / ŘIDIČKA PŘEPRAVA ŽIVÝCH ZVÍŘAT - C, C+E, 40 000 Kč
Podat inzerát
cars
Volvo V60 první majitel, koupeno v I
Volvo V90 servisní knížka, nehavarované
Volvo XC40
Volvo XC90 první majitel, servisní knížka, koupeno v CZ, nehavarované
Volvo XC90 servisní knížka
Volvo V60 první majitel, servisní knížka, koupeno v CZ
Volvo V60 první majitel, servisní knížka, koupeno v D
Volvo V40 první majitel, servisní knížka, koupeno v I, nehavarované
Prodat auto
tipcars
Audi Q5 2,0 TDI Quattro S Line
Volvo V40 2,0 Cross Country
Audi A3 1,9 TDI 77 KW
Subaru Forester 2,5 AWD, X-MODE, KŮŽE
Volkswagen Touran 1,9 TDI 77 kW Bez DPF Serviska
Mitsubishi Outlander 2,0 TDCI 4x4 Aut.
Škoda Octavia III combi 1,6 TDi DSG
Volkswagen Polo 1,2 66 kW AUTOMAT Serviska
Prodat auto