Nyní už prožívá víkendový závod ve Štikovské rokli, čili téma našeho rozhovoru s úspěšným jezdcem.

Vraťme se ještě k Bausce. V jakém stavu byla fabia po závodě?
Na první pohled se zdálo, že to budou jen kosmetické vady na karosérii - poškozený přední plastový spoiler a pravý zadní blatník a část boku. Jasná byla také výměna předního skla, v němž bylo osm velkých děr od lotyšských kamenů.

Jenže pak mechanici vůz rozebrali do posledního šroubečku a vše důkladně kontrolovali.
Při této prověrce jsme narazili na poškozenou kardanku, tlumiče a také na turbo. Zdálo by se, že domácí závod bude nejlevnější záležitostí. My jsme však museli před startem ve Štikovské rokli do oprav investovat okolo osmdesáti tisíc, a to nepočítám cestování za díly a opravami, ani práci desítek hodin týmu mechaniků.

Přesto se na závody ve Štikovské rokli Václav Fejfar těší a považuje je za jeden z vrcholů sezony.
Zapracovali jsme hodně na podvozku, vynikající práci odvedl náš spolupracovník Jindřich Křístek z firmy Protlum, který nám špičkově při krátkém testu nastavil tlumiče. Hodně jsme zapracovali i na převodovce. A díky sponzorům nasadíme zcela novou sadu pneumatik, čímž se alespoň trochu materiálně přiblížíme největším soupeřům.

Vzhledem k tomu, že jsi zde letos nestartoval při Mezinárodním mistrovství České republiky v květnu, lze očekávat dvojnásovný zájem tvých příznivců.
Bude to hodně zavazující, na domácí půdě nemohu moc taktizovat a musím jet na vítězství. Bude to ale hodně těžké, neboť zde pojede, stejně jako v ostatních divizích, i u nás v Divizi 1, letošní nejpočetnější konkurence. Kvalitním výsledkem bych chtěl poděkovat také svým sponzorům. ⋌Pavel Vydra