Tým musel opět zapracovat na změně několika technických prvků, podle nejnovějších změn technických řádů FIA. A nebyl by to Václav Fejfar, aby nevymyslel nějaký nový nápad v rámci regulí v boji s konkurencí, která letos opět v kategorii plechových aut (opět přejmenované, tentokrát na Autocross Touring) značně posílila.

V boji o nejvyšší příčky se tak střetne nejméně šest špičkových fábií, ale dále zejména vozy Ford Fiesta (pojedou je Pleskovas a nově i Koršunov), Mitsubishi (Kvašnin) a Ford Focus (Brožek a Giarollo). Ale samozřejmě naděje na přední místa si dělají i další jezdci.

Fejfar vyrazí s nově a pečlivě zrepasovaným motorem od osvědčeného motoráře pana Calleghana. Celkovou repasí však prošel celý vůz Škoda Fabia. Tým zcela přestavěl i doprovodný autobus, s nímž po závodech letos najezdí nejméně deset tisíc kilometrů.

Již v polovině dubna se jede úvodní závod v portugalském Foz Goa, na nějž naváže další víkend nový závod v jižní Francii v Saint Martinu.

Do té doby musí závodní vůz projít testací před technickým komisařem a v rámci nastavení vozu, zejména podvozkové části, s nímž vloni v mistrovství Evropy stříbrný jezdec absolvuje několik kratších testů v terénu.

A co říká samotný jezdec? „Je to opět velice hektické období. Jezdím, sháním jednotlivé komponenty, musím koordinovat celou přípravu. Snažím se také nabrat fyzickou kondici, zejména pravidelným plaváním. Závodní víkendy, které se neúprosně blíží, jsou velice náročné i na fyzičku.“⋌ Pavel Vydra