Absolutními vítězi druhého ročníku se stali Jan Hudský, bývalý úspěšný závodník do vrchu a rallykrosu, se spolujezdkyní Ivou Bryknarovou, kteří jeli v barvách železnobrodského týmu Autorent s.r.o. s pěkně zrestaurovaným vozem Škoda 1000 MB z roku 1968.

Druzí byli na voze Porsche 924 (r. v. 1982 ) Jiří Vítek – Renata Vítková a třetí s náklaďáčkem Tatra 805 4x4 (r. v. 1956) ing. Michal Věříš – Zdeněk Kuthan. Do cíle dorazili i dva bývalí soutěžní jezdci, českodubský Vladimír Mužák s vozem Škoda 110 RC a Petr Košek s Oplem Kadett, který navíc získal druhé místo za atraktivní jezdecký styl.

Po tři dny zápolila čtyřicítka posádek s historickými vozy na čtyřsetkilometrové trati o co nejlepší umístění v Rally Monte Karlo Historic. A čekaly na ně suché, mokré, zasněžené i zledovatělé úseky silnic nižších tříd. Jeden úsek dokonce museli organizátoři z libereckého Automuzea kvůli sněhovým návějím zrušit.

Předstartovní atmosféru zpestřil svoji přítomností muž nad jiné povolaný, několikanásobný mistr republiky sedmdesátých let, automobilový spolujezdec Otto Landecký, známý ze spolupráce s továrními jezdci Škody Milošem Vodseďálkem a Karlem Šimkem. Landecký rovněž absolvoval maratonské rally Londýn – Sydney a Londýn Mexiko s historickým vozem Škoda 1000 MB. Jeho příhody ze slavných Rallye Vltava, Šumava nebo úvodních ročníků Rallye Škoda, jsou neopakovatelné. Pavel Vydra