Další místa absolutního pořadí obsadili Orsák – Vajík (Mitsubishi) a Trněný (Škoda Fabia WRC). Do první pětky se ještě vešli Sýkora se Škardovou (Mitsubishi) a Slováci Drotár s Bánocim (Škoda Octavia WRC).

Na přední příčky dosáhli z Liberecka i Grega s Ježkem, (Škoda Felicia), kteří vyhráli třídu A5 a celkově jim patří mezi 69 klasifikovanými výborná třiadvacátá pozice. Čtrnáctí celkově dojeli Dlouhý s Martáskem na Subaru Impreza a Josef Král dovedl Ivu Víchovou ve třídě A5 k sedmému místu. Absolutní pořadí historických vozů vyhráli podle očekávání Tenkl s Vosádkou na silném voze BMW M3. Východočesi, bratři Hejhalovi, vyhráli kategorii CO s vozem Škoda 110 L.

Z Kamenice nad Lipou odstartovala obnovená Rallye Vysočinou jako součást Volného poháru. Překvapivými vítězi se stali Sikl s Pecinou na Mitsubishi před zkušenými Kopelentovými (Škoda Felicia KC) a Koutný s Jurkou (Subaru). Soutěž poznamenala těžká havárie zkušeného Kohouta, který trefil ve vysoké rychlosti s Lancií trafostanici a vážně se poranil. Havárie vyřadila i vedoucího jezdce Volného poháru Bezoušku, který jel bez stálého spolujezdce Středy.

V Kostelci nad Orlicí odstartovalo padesát dvojic z Čech, Slovenska a Polska do premiérového ročníku Matrix Rally. Podle očekávání zvítězili Ludvík Otto – Renáta Ottová se špičkovým vozem Subaru Impreza N 14. Otto nový vůz především testoval před nadcházející Barum rally. Jako držitel mezinárodní licence jel v kategorii VIP a tudíž bez nároků na body do klasifikace Rally Cupu. Další místa obsadili Melša – Palková a polská posádka Papamichalis – Cegiarsid (obě Mistubishi). Zde startovalo padesát posádek a mezi předjezdci se objevili legendy Vodehnal s Malinou na Moskviči 1600 SL.

Po pěkném výsledku sahali také matadoři Václav Donát s Janem Krečmanem na 48. ročníku Rally Wartburg v Německu. Po třech erzetách byli s vozem Škoda Octavia čtvrtí absolutně, ale na čtvrtém měřeném úseku po technické závadě a neuvěřitelné příhodě havarovali. Z motoru jim vytekl olej po zadní kola a vůz po smyku trefil ve vysoké rychlosti vzrostlou třešeň. Do té doby sklízeli velký aplaus diváků, neboť dosahovali časů jen o několik sekund pomalejších za vedoucími vozy Porsche. Pavel Vydra