Čtyř podniků mistrovství republiky v jízdě pravidelnosti historických závodních motocyklů (JPHZM) se rovněž účastnil další Hořičák, ing. arch. Martin Pour, startující pod hlavičkou Veterán car clubu Jičín (kterým je členem i se svým mechanikem Luďkem Fejfarem) na předválečných motocyklech německé výroby NSU 350 OS z roku 1936 a NSU 500 sport, rok výroby 1937.

S těmito motocykly patřil v letošní sezoně k nejúspěšnějším jezdcům. Nebylo závodu aby se domů nevracel minimálně s jedním věncem. Musím zmínit vítězství hned v prvním závodě ve Dvoře Králové, kde mu kromě toho, že vyhrál svoji kategorii E (motocykly o obsahu nad 500 ccm, vyrobené v letech 1931 – 49), nechybělo mnoho, aby napodobil loňské absolutní vítězství Ondřeje Kopeckého. To Martinovi uniklo pouze o neskutečných 0.012 sekundy! Jak je vidět, Hořičáci ve Dvoře Králové prostě umí. Za zmínku stojí i dvě vítězství, která si Martin přivezl z Nepomuku. Velmi úspěšnou sezonu dovršil v Branné, odkud si přivezl rovněž dva věnce a to zlatý v kategorii C (motocykly o obsahu do 350 ccm, vyrobené v letech1931 – 49) a stříbrný v kategorii E.
Neoficiální výsledky hovoří o tom, že v konečném pořadí obou tříd obsadil první místa a rovněž se v absolutním pořadí napříč všemi třídami stal vítězem celého šampionátu mistrovství republiky v jízdě pravidelnosti historických závodních motocyklů.

Věříme, že v příštím roce budeme moci vidět tohoto hořického závodníka při obhajobě prvenství i na domácí trati ČTT, která patří k nejhezčím a nejlépe zabezpečeným v Evropě a bylo by velkou ztrátou kdyby historické motocykly v Hořicích měly býti omezeny nebo snad zrušeny.

Na závěr tohoto článku by oba jezdci rádi poděkovali svým týmům a sponzorům. FS Racing děkuje hlavně Jitce Kopecké, Romanu Šidvicovi, Slávku Fišarovi, Bohuslavu Malému, Jardovi Šubrtovi a JS. Poděkování ing. arch. Martina Poura patří hlavnímu mechanikovi Luďku Fejfarovi z Hořic, realizačnímu týmu Kristýně Švůgerové a ing. Milanovi Pourovi. (ok)