Co rozhodlo
„Tamás Kárai si letos titul zaslouží, protože jel dobře a korektně. My zklamaní nejsme, neboť jedeme s novým autem, které mě už třikrát dovezlo k vítězství. Trochu nám dělá problémy to, že ve Francii auto neodjíždělo a my máme málo času na to odhalit závadu před závěrečným závodem. Chceme se ještě poprat o stříbrnou příčku s Otakarem Výborným, před nímž jsme nyní o jeden bod. V Maggioře tak musíme dojet před ním," říká jezdec.

Ve Francii se dařilo Brožkovým – Jan dojel druhý a Ladislav čtvrtý, mezi ně se vklínil Ervandian. Vítězný Kárai se tak stává podruhé evropským šampionem. Rozhodnuto je i v dalších kategoriích. V Superbuggy vyhrál Bernd Stubbe a má další titul. Ve Francii se stal velkým překvapením Roman Keřka, který ve velké konkurenci obsadil skvělé třetí místo. Čtvrtý Ladislav Hanák si celkově drží stále stříbro. V šestnáctistovkách je již jistým mistrem Kristian Szabó, za ním však bude zajímavý boj o stříbro mezi Musilem, Petersem a vítězem z Francie Buddelmeyerem.

V Maggioře je tradičně nejpočetnější účast. Oficiálně je přihlášeno 132 jezdců, z toho v Touring Autocross 25, v Super buggy 46, v Buggy 1600 49 a v Junior buggy dvanáct. Navíc lze očekávat hojnou diváckou účast. Italská trať je rovinatá a jeden okruh měří 930 metrů, šířka trati je dvanáct metrů a její povrch je hlinitokamenitý. Závodiště leží osmdesát kilometrů západně od Milána. Trať je rychlá s technickými pasážemi. V lužanské dílně se tento týden připravuje nejen Fejfarova Fabia, ale také další pro italského jezdce Ottoboniho. ⋌Pavel Vydra

Jak projeli cílem
Výsledky ze Saint Igny
Kategorie Touring Autocross: 1. Kárai, 2. J. Brožek, 3. Ervandian, 4. L. Brožek, 5. Fejfar. Superbuggy: 1. Stubbe, …3. Keřka, 4. Hanák. Buggy 1600 ccm: 1. Buddelmeyer. Poslední závod v italské Maggioře: trať rovinatá, jeden okruh měří 930 metrů, šířka trati dvanáct metrů a povrch hlinitokamenitý.