Po nevydařených rozjížďkách předvedl excelentní výkon a z poslední řady si vybojoval po neuvěřitelné stíhací jízdě nejen devětatřicáté vítězství v závodě mistrovství Evropy, ale o jeden bod i počtvrté titul evropského šampiona.
V úvodu jel pátý, ale neuvěřitelným nasazením i přes sprchy bahna a vody, které dostával od soupeřů, kdy prakticky neviděl, udolal postupně jak Jana Brožka, Otakara Výborného, tak Martina Samohýla. A jeho náskok v cíli činil na nakonec druhého Výborného neuvěřitelných sedmnáct a třetího Samohýla dvacet sekund.
„Byl to jeden z mých nejtěžších závodů v kariéře. V rozjížďkách se mi nedařilo. Po kolizích jsem dvakrát nespatřil ani cíl a došlo k větším mechanickým poškozením vozu. Kluci z týmu měli po celý víkend moc práce a přesto vždy dokázali auto špičkově připravit. Za to jim patří velké poděkování. Po startu finále jsem toho moc celé první kolo neviděl, protože jsem se musel prokousávat z předposledního místa na startu. Byl jsem si vědom toho, že musím dojet před Otakarem Výborným. Pomohlo mi to, že na vodě umím zajet," řekl skromně, ale s radostí po vítězném závodě Fejfar.
Po smůle v Maggioře je titul ve správných rukou, neboť Fejfar z devíti letošních závodů vyhrál pětkrát, zatímco Výborný, Samohýl, Pleskovas a Negri po jednom. Navíc Fejfar vyjel opět nejvíce bodů pro Českou republiku v Poháru národů.
V Buggy 1600 nakonec první místo udržel francouzský jezdec Florent Tafani před Petrem Nikodémem, čtvrtý skončil Vít Nosálek. Titul získala Česká republika i v kategorii Junior Buggy, když titul vybojoval Milan Vaněk. V Super Buggy triumfoval Bernd Stubbe o osm bodů před Grencisem. Nejlepší z Čechů, Jakub Kubíček, obsadil šestou a navrátilec Petr Bartoš osmou pozici.