Ukázal to poslední průzkum, který pro MEDIA PROJEKT za 1. a 2. čtvrtletí letošního roku realizovaly agentury MEDIAN a STEM/MARK. Přitom oproti předchozímu období čtenost východočeských Deníků vzrostla  na 93 tisíc čtenářů.

„Na zveřejnění výsledků jsem se těšil a opět mi udělaly radost. Dlouhodobě držíme pozici nejčtenějšího titulu  nejen v obou našich krajích, ale i v rámci východních Čech, kde jasně vévodíme před druhým Bleskem a třetí MF Dnes. Ukazuje se, že spojení inzertního a distribučního oddělení přináší ovoce v podobě lepšího servisu pro naše předplatitele i obchodní partnery. Moc děkuji i čtenářům za dlouhodobou přízeň, kterou našemu listu věnují," uvedl ředitel východočeských Deníků Tomáš Doubrava.

Podle odborníků v posledních letech narůstá tendence, která čtenosti regionálních médií pomáhá. Tou je vzrůstající zájem o dění v místě bydliště či nejbližším regionu.

„Hlavním těžištěm našeho zpravodajství je co nejzajímavější a nejkvalitnější zpracování místních témat a vlastních zjištění, kterých si jiné tituly či média často nevšimnou. I díky tomu je o naše noviny velký zájem. To, že denně píšeme pro bezmála stotisícové publikum nás těší i zavazuje," řekl šéfredaktor východočeských Deníků Imrich Dioszegi.