Řadu let se seznam přihlášených pěkně zaplňuje a ke dni prvního termínu přihlášek se celkem prezentovalo 117 závodníků z patnácti zemí. Nejvíce jezdců, celkem čtyřicet sedm, je přihlášeno v divizi Buggy 1600.

Podle dosavadního průběhu je velká šance na to, že zde budou hrát prim i čeští jezdci Nikodém, Vaněk, Nosálek, Šmíd a Tříska. Zajímavým jménem je Florent Vincendau, syn slavného jezdce.

Jen o dva jezdce méně je zapsáno v královské divizi Super Buggy. Zárukou kvality jsou Stubbe, Anacletto, Callahghan, Feuillade, Grencis, Hinnenkamp, Albers, Makhlouf, Bartoš a řada dalších.

Dále si přijede zazávodit čtrnáct juniorských jezdců. Letos nejpočetnější startovní pole se zřejmě sejde i mezi „plechovými" auty, zatím je přihlášeno třináct. V čele s českými favority Fejfarem, Samohýlem, Fučíkem nebo Výborným.

Z evropské špičky nechybí v žádné z kategorií nikdo, naopak se zde objevují jezdci, kteří v mistrovství Evropy startují jen příležitostně, na vybraných tratích. Již řadu týdnů probíhají na závodišti i v zázemí úpravy, finišuje například nezbytná výměna svodidel po levé straně výjezdu po startu do kopce.
Intenzivně se pracuje také na konečné podobě programu, který bude opět obsáhlý a ve větších medailonech budou představeni František Kačírek a Josef Keřka. Vzpomínkou se vrátíme o třicet let zpět do roku 1987.

Již tento čtvrtek proběhne od jedenácti hodin v Nové Pace (restaurace Ježkův statek) tisková konference se zástupci ředitelství závodu a jezdců Fejfara a Bartoše.

(pv)