Kresta (s vozem Mitshubishi Lancer EVO IX) sváděl velký souboj s Václavem Pechem, do kterého zpočátku ještě zasahoval i Pavel Valoušek. Poté oba prvně jmenovaní „zbytku světa“ odskočili a bojovali o vteřiny až do předposlední erzety, kde Pechovi selhala technika.

Druhé místo tak vybojoval Pavel Valoušek, který prohlásil, že by si ho víc zasloužil právě Pech, neboť on na první dva neměl. Velmi sympatické gesto. Třetí pozici získali možná trochu překvapivě, ale zaslouženě, Tarabus s Trunkátem na vozem Fiat Grande Punto S2000. V první pětce se ještě objevili Trojan a Štajf.

V náročné soutěži odstartovala také řada regionálních posádek, z nichž většina bohužel cíl nespatřila. Hodně vysoko mohli být zejména Václav Donát s Janem Krečmanem, kteří odstoupili záhy v první etapě. Ale druhý den nastoupili v rámci superraly a ve druhé etapě vybojovali celkově s vozem Subaru třinácté místo.

Z čelní pozice třídy A7 byl nucen odstoupit Jan Halala s Daliborem Štěpánem (převodovka), na desáté erzetě havarovali Brož s Neoralem, odstoupil i Michal Ciller. Poškozená spojka vyřadila také Dominika Laurenta. Velmi dobrou druhou příčku v A5 a celkové dvaadvacáté místo získali i přes několik defektů Grega s Ježkem a pohár za druhé místo ve třídě přivezl do Liberce i spolujezdec Josef Král navigující Jiřího Petráška.

Smolný víkend opět zažil sobotecký Luboš Picek, který se na Rally Bohemia nesmírně těšil. Startoval zde po desáté, ale byl nucen odstoupit po sedmé rychlostní zkoušce, tedy první sobotní, kvůli poruše mazání. Z favoritů odstoupili pro havárie a technické závady Peták, Brit Jones, Trněný, Jelínek, Triner nebo Gavlák.

Pavel Vydra