Vyskytnou se však také stížnosti, které by příslušelo řešit spíše příslušným inspekcím; není však důvod nepodělit se se čtenáři o trpkou zkušenost čtenářky, kterou její rodina učinila v jedné z restaurací na jičínské pěší zóně:

„Měli jsme týden předem objednané místo a pohoštění u příležitosti posledního školního dne. Občerstvení v polední době pro jedenáct osob však dotyčný podnik vůbec nezvládl. Mnozí z nás se objednaného ani nedočkali (prý kuchařka ztratila objednávku), takže jsme po zaplacení částečné konzumace za zhruba tisíc korun kolem 14. hodiny zklamaně odešli – někteří z nás museli do práce,“ líčí anabázi Eva Kratochvílová. Příslušným orgánům svoji stížnost nechce adresovat, avšak jak sama uvádí – již sem nikdy nepůjdou, a nejlepšími doporučeními pro podniky tohoto typu je osobní zkušenost, která se mezi hosty předává daleko lépe a rychleji než nejrůznější poutače a inzerce. Název podniku a jméno obsluhy podle účtenky samozřejmě známe, avšak pokud jde o ojedinělou událost, není důvod firmu zveřejněním poškodit, a jde–li naopak o běžné dění zde, těžko by si na konkrétní problém vůbec vzpomněli.

V připojeném médiu naleznete i audioukázku.