Jak se sám hudebník vyjadřuje k podobě svých koncertů? „Sólové vystupování mi - na rozdíl od hraní s kapelou – umožňuje volný pohyb v čase své muzikantské historie. Znamená to, že můžu hrát zhudebněné biblické žalmy z raného období Oborohu a písně z ještě starších časů stejně jako ty úplně nejnovější, které by měly časem tvořit obsah buď mého příštího sólového alba, nebo dalšího CD naší skupiny. A samozřejmě mohu kdykoli sáhnout po ledačems, co lze nalézt mezi tím.


Ačkoli má každý koncert jisté proporce a stavbu, lze jej okamžitě přizpůsobovat situaci, náladě a prostředí. Svou roli při výběru písní hraje samozřejmě i období, v němž se právě koncert odehrává. V čase adventním nebo vánočním, navíc třeba v sakrálním prostoru, vystoupení vypadá jinak než uprostřed léta pod širým nebem na festivalu na plovárně. Společným jmenovatelem téměř všech textů, ať už jde o zhudebněné žalmy nebo vlastní tvorbu, je ale vždy člověk a různé podoby jeho vztahu k Bohu.
Koncertuji s pomocí kvalitní aparatury, několika různých kytar a foukacích harmonik. Jde mi o to, aby na mých sólových recitálech i u písní známých z nahrávek s Oborohem nebo s jinými muzikantskými přáteli nespadla instrumentální stránka do roviny jednoduchých doprovodů, nýbrž aby sama o sobě nesla hudební sdělení.