Dacia Duster zvládne i s pohonem 4x2 díky výše umístěnému podvozku i lehčí terén
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Dacia Duster má robustní příď
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Světlá výška je dosti značná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zajímavostí jsou svítilny do tvaru Y
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Interiér je klasický
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedačky zajistí pohodlné cestování
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu je solidní prostor
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kufr také postačí rodinnému životu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
S LPG se jezdí levně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Přídavný držák lze využít třeba takto
Zdroj: Se svolením Dacia
Po sklopení opěradel vznikne velký schod
Zdroj: Se svolením Dacia
Dvě hrdla pro tankování vedle sebe
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Centrální displej fungoval dobře
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Tlačítko pro přepínání pohonů je u levé řidičovy nohy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Řadicí páka trošku zadrhávala
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Provozní údaje jsou na displeji za volantem
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zde se vypínají asistenční systémy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
USB konektorů je dost
Zdroj: Se svolením Dacia
Modrý plast a písmeno Y
Zdroj: Se svolením Dacia
I vzadu je kapsa na drobnosti
Zdroj: Deník/Radek Pecák
a ještě jedna
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Na ochranu karosérie je použit recyklovaný plast
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Písmeno Y je na discích
Zdroj: Deník/Radek Pecák
a na světlech
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Střešní nosiče jsou mohutné
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Motor funguje dobře
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Označení LPG dává světu na vědomost, oč tu jde
Zdroj: Deník/Radek Pecák