Zdroj: Radek Pecák
Řada 105/120 byla zase jen vylepšením Škody 100/110
Zdroj: Radek Pecák
Měly totiž stejný podvozek
Zdroj: Radek Pecák
Škody 105/120 působily úzce. Proto se také exemplářům do doby před faceliftem říkalo užovka
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Tvar sedaček se moc nezměnil, koženkový potah nahradila látka
Zdroj: Radek Pecák
Lůžková úprava zůstala
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu byl docela solidní prostor
Zdroj: Radek Pecák
Motor spolupracoval se čtyřrychlostní převodovkou
Zdroj: Radek Pecák
Vedle parkovací brzdy už mezi sedačkami zůstala jen páčka sytiče
Zdroj: Radek Pecák
Jelikož ventilační soustava dostala speciální ovládací panel
Zdroj: Radek Pecák
Také se spínací skříňka přestěhovala z podpalubí vedle volantu
Zdroj: Radek Pecák
Otáčkoměr ovšem ve většině verzí chyběl nadále
Zdroj: Radek Pecák
Na dveřích se ocitly nové kliky
Zdroj: Radek Pecák
Větrací okénka už k dispozici nebyla
Zdroj: Radek Pecák
Nádrž se přestěhovala dozadu
Zdroj: Radek Pecák
Kufr byl mělký
Zdroj: Radek Pecák
Model Škoda 105 na oficiálním snímku
Zdroj: Škoda Auto
Nákres dokumentující stavbu vozu
Zdroj: Škoda Auto
Původně byly na zádi větrací otvory a chyběl spoiler
Zdroj: Škoda Auto
Přístrojová deska působila docela úhledně
Zdroj: Škoda Auto
Verze pro západní Evropu dostaly například litá kola
Zdroj: Škoda Auto
Auto se vyvíjelo i s ohledem na zlepšení bezpečnosti
Zdroj: Škoda Auto
Ze sedanu se opět odvodilo také kupé
Zdroj: Škoda Auto
Modernizované provedení z roku 1983 již vypadalo a jezdilo zcela jinak
Zdroj: Škoda Auto