První týden jsme se školáky komunikovali prostřednictvím chatu. V pátek 20. března jsme přišli na „mouchu“, kterou bylo třeba odstranit. Jednalo se o nepřehlednost v komunikaci, ve které jsme se ztráceli my i žáci. Přes víkend jsem hledali a učili se nové postupy. V neděli 22. března jsme uspořádali první rodičovskou schůzku on-line, kde jsme se snažili seznámit rodiče a žáky s novinkami. Účast byla vyšší než na běžných třídních schůzkách. Tento týden navazovaly paní učitelky videospojení a zjišťovaly kvalitu přenosu v jednotlivých třídách. Paní asistentky se spojily se svými žáky a pomáhaly jim při řešení zadaných úkolů. Dalším krokem bude pokus výukovou čtvrthodinku.

Chodovická malotřídka připravila výuku žáků on-line. Před tím se učitelé školili.Zdroj: archiv školy

Ani v mateřské škole jsem neusnuli. Paní učitelky se ve třídě mateřské školy sešly již několikrát, stěhovaly nábytek, přebíraly pomůcky a připravovaly poškozené vybavení k opravě. V příštím týdnu budou šít nové povlečení na postýlky dětí. Kromě toho jsme se rozhodly, že i naše nejmenší zapojíme do Teams. Prostřednictvím této aplikace bychom chtěly rodiče inspirovat a předávat jim náměty pro práci s dětmi. Držte nám i rodičům palce! Jsme přesvědčeni, že společně to zvládneme.

Šití roušek. Ilustrační foto.
Roušky a souvislosti

Lucie Nimsová, Základní škola a Mateřská škola Chodovice