Také redaktor Deníku.cz bude svědkem odhalení hrubé podoby aut, o jejichž vývoji Škoda Auto informovala již dříve. Bude mezi nimi například také nejmenší elektromobil značky s cenovkou do 600 tisíc. Ten bude sourozencem již dříve představených vozů Volkswagen ID.2 All a Cupra Urban Rebel.

Spolu s nimi se bude od roku 2025 vyrábět ve Španělsku a bude mít velmi podobné technické parametry.

První jízdu jsme se Škodou Vision 7S absolvovali na břehu moře
Jízda se Škodou ze středně vzdálené budoucnosti. Koncept 7S stál desítky milionů

Mezi dalšími odtajněnými vozy budou také další chystané elektrické vozy různých velikostí. Všechny budou mít zejména příď a záď ve stylu designu, který Škoda nazývá Modern Solid. Ten se již v plné míře ukázal na koncepčním voze Škoda Vision 7 S. S ním se již redaktor Deníku mohl kousek projet ve Španělsku.

Žádný z nových elektromobilů nebude připraven pro trh během letošního roku. To ale neplatí o nových generacích modelů Superb a Kodiaq.

Mnichov prozradí něco o Kodiaqu a Superbu

Minimálně jeden z těchto vozů by se měl ukázat na slavnostním večeru koncernu Volkswagen v předvečer zahájení letošního veletrhu IAA v Mnichově. Ten bude probíhat od 5. do 10. září v Mnichově.

Oba vozy budou v nabídce také s pohonem plug-in hybrid. V případě Kodiaqu se tak stane vůbec poprvé. Dojezd čistě na elektřinu by se měl dostat na hranici sto kilometrů.

Na to, jak se zamaskovavný vůz testuje, se můžete podívat sem:

Zdroj: Youtube

Ještě dříve, ve druhé polovině letošních letních prázdnin budou mít premiéru modernizované verze vozů Scala a Kamiq. Jejich prodej začne na přelomu roku.

V roce 2024 pak přijde na řadu také modernizace nejdůležitějšího modelu značky, kterým je stále Octavia.

Takto budou vozit Škody logo na kapotě
Logo Škody teď obsahuje dva odstíny zelené. Modrá v něm bývala sedmdesát let

Dílčími novinkami, které se zanedlouho objeví v autosalonech obchodních partnerů Škody Auto, budou dvě nové verze elektromobilu Enyaq. Jednak půjde o luxusní variantu Laurin&Klement a jednak o nejlevnější verzi tohoto vozu. Ta bude mít v útrobách zabudovánu nejmenší baterii, kterou má koncern Volkswagen pro elektromobily na platformě MEB připravenu.

Zatímco například Volkswagen ji ve svých modelech řady ID nabízel, Škoda verzi s kapacitou 55 kWh zatím u nás neprodávala.