Vážení spoluobčané, zejména pak klienti České spořitelny a.s. Nedá mi to a musím varovat o možném podvodném jednání jakéhosi lumpa. Oč jde. Na můj mobilní telefon mi přišly dvě SMS s tímto zněním: ,,Vážený kliente České spořitelny, dosáhli jste maximálního možného počtu pokusů a přihlášení do služby Servis24, pro odblokování Vašeho účtu se přihlaste zde: http://ceskasporitelna-servis 24.cz. Vaše Česká spořitelna.

První, co mne napadlo, bylo to, že se někdo snažil dostat na můj účet a z něho vybrat finance. Pak mi ale došlo, že Česká spořitelna takto nepostupuje a navíc ve 3 hodiny ráno. Nicméně jsem se nejdříve podíval na účet, kde bylo vše v pořádku. Zavolal jsem na linku České spořitelny, kde jsem vše vysvětlil, co se přihodilo. Bylo mi sděleno, že se skutečně jedná o podvodné jednání, kterým se z klientů spořitelny snaží nějaký vykuk dostat informace, které by pak skutečně vedly k vykradení účtů.

Proto všechny upozorňuji: Nedejte se napálit, nesdělujte nikomu žádné informace, spojte se sami s linkou České spořitelny a věc řešte přímo s ní, ať zbytečně nepřijdete o své úspory.   Miroslav Nosek, starosta města Miletín